تی پی لینک

تی پی لینک

درباره شرکت

شرکت تی پی لینک در سال 1996 در کشور چین تأسیس گردید. اساس نام‌گذاری این شرکت بر استفاده از نوعی کابل زوج بهم تابیده شده (Twisted Pair) است که توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد. با استفاده از این مدل کابل، تداخل الکترومغناطیسی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بدین ترتیب «TP» بخشی از نام این برند شد.

جایگاه شرکت

تی‌پی‌لینک رتبه نخست دنیا در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی سیم (WLAN) را در دست دارد. این شرکت به عنوان ارائه ‌دهنده پیشرفته‌ترین محصولات با کیفیت بالا برای دسترسی به اینترنت، شبکه، رفع نیازهای شبکه و مشتریان، کسب و کار و سرگرمی شناخته می‌شود.

تکنولوژی صرفه جویی در مصرف انرژی TP-Link

تکنولوژی صرفه جویی در مصرف انرژی TP-Link سوئیچ های تی پی لینک مجهز به جدیدترین تکنولوژی های بهره وری انرژی هستند که می توانند ظرفیت شبکه را با انرژی کمتر افزایش دهد و بطور قابل توجهی هزینه های کسب و کار در حوزه سرمایه گذاری در زیرساخت های شبکه را کاهش دهد. تکنولوژی سبز TP-Link برای کاهش مصرف انرژی تا 80 درصد از طریق تطبیق مصرف انرژی بر اساس میزان استفاده دستگاه ها طراحی شده است. سوئیچ های مجهز به تکنولوژی سبز تی پی لینک، با بهره مندی از دو ویژگی مصرف انرژی را کاهش می دهند: